پروکـام سـرویس
بخش تعمیرات شـرکت پروکـام
 
صفحه اصلی | شرایط گارانتی | اعزام کارشناس | از ما بپرسید

شركت پروکام با بكارگيري مجربترين گروه و تجهيز آنها به جديدترين ابزار، روش ها و اطلاعات، سعي در ارائه بهترين خدمات به مصرف كنندگان گرامي دارد.
شرایط گارانتی پرینتر پروکام


* در حفظ کارت ضمانتنامه دقت فرماييد، زيرا المثني صادر نمي گردد.
*دريافت  ضمانت نامه به منزله پذيرش شرايط ضمانتنامه از طرف خريدار مي باشد.
*خدمات گارانتي فقط توسط مركز مجاز معرفي شده و در محل تعميرگاه ارائه ميگردد.
*هزينه هاي مربوط به ارسال دستگاه به واحد خدمات بعهده خريدار مي باشد.
*ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عيب دستگاه  الزامي است، در غير اين صورت هزينه تعميرات و لوازم يدكي نقداً دريافت ميگردد.
*ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام یا مهر شرکت داراي ارزش قانوني مي باشد، درصورت مخدوش شدن و يا عدم وجود هولوگرام اين كارت فاقد اعتبار مي باشد.
*حداكثر زمان  تحت پوشش خدمات گارانتي 12 ماه از تاريخ خريد كالا بوده و در صورت خريد   پك هاي گارانتي اين زمان قابل افزايش مي باشد.
*چنانچه پلمپ دستگاه باز شده باشد و يا شماره سريال ضمانتنامه يا دستگاه مخدوش و يا با يكديگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.

گارانتي پروکام در شرايط ذيل قابل اجرا نيست.
*در صورت استفاده از تونر، جوهر يا كارتريج غير استاندارد و غير اصلي و يا شارژ كارتريج به غیر از واحد خدمات پروکام.
*در صورت استفاده از كاغذ غير استاندارد (از نظر وزن، اندازه و يا وجود منگنه/ سوزن) دركاغذ مصرفي.
*خرابي دستگاه ناشي از نوسانات برق، نفوذ مايعات، آتش سوزي، وارد آمدن ضربه، استفاده نادرست ازدستگاه، تخريب عمدي، سرويس و تعميرات توسط اشخاص غير مجاز و استفاده از لوازم مصرفي نامرغوب و غير استاندارد و هرگونه ايراد فيزيكي باشد.            
*قطعات و قسمت هايي از دستگاه كه مشمول گارانتي پروکام نمي باشد.
وسايل و تجهيزات جانبي (Accessories)بدنه، لوازم مصرفي ( كارتريج، هد ) تونر، درام، منبع تغذيه.
*براي پاسخگويي به سوالات فني و پشتيباني دستگاه،  مي توانيد با واحد خدمات تماس حاصل فرمایید

** در حفظ و نگهداري برچسبها و علایم گارانتي دقّت لازم را مبذول فرماييد **
* در صورت مخدوش بودن شماره سريال بر روي بدنه دستگاه ويا كارت گارانتي، گارانتي از وجه اعتبار ساقط مي شود.
* دستگاههايي كه به دلايلي از قبيل، تعميرات توسط افراد غير مجاز، نوسانات برق، ضربه و غيره دچار ايراد شده اند شامل خدمات گارانتي نمي باشند.
* مواد مصرفي شامل گارانتي نمي باشد.

ساعات و نحوه پذیرش :
* ساعات پذيرش همه روزه از ساعت 9 لغايت 14، غير از روزهاي پنج شنبه و تعطيلات رسمی مي باشد.
* مراجعين پس از تحويل دستگاههاي خود رسيد دريافت مي كنند.
* هزينه اياب و ذهاب جهت خدمات گارانتي بعهده مصرف كننده مي باشد.
* تحويل كالاهاي تعميري يا تعويضي همه روزه غير از پنج شنبه و روزهاي تعطيل از ساعت 14 لغايت 17 انجام مي پذيرد.
* ارائه رسيد دريافت كالا به هنگام تحويل الزامي مي باشد.
 
طراحی و اجرا: گروه نرم افزاری اسپرسا